Flinke stijging aantal callcenters
Het aantal callcenters is de afgelopen drie jaar verdubbeld. In 2015 waren dit er nog 369, nu zijn er volgens de Kamer van Koophandel 768 callcenters.
Vooral dit jaar groeide het aantal callcenters hard. In de eerste zes maanden van 2018 kwamen er 112 callcenters bij. Het zijn vooral zzp’ers en mannen die een callcenter beginnen.
69% van alle callcenter-ondernemers is man, drie jaar geleden was dit nog 55%. 70% van alle callcenters wordt beheerd door een zzp’er.
In Flevoland komen relatief de meeste callcenters voor, in Zeeland het minst. In Noord- en Zuid-Holland groeit het aantal callcenters het hardst.
Relevante artikelen
Reacties
Reactie plaatsen
Reacties plaatsen is uitgeschakeld
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, blogs en tips voor zzp'ers.
Vul je e-mailadres in en ga 1 jaar gratis boekhouden en factureren, met e-Boekhouden.nl.
De nieuwsbrief verschijnt maximaal 1 keer per week.
{{c.UserName}}
{{c.PostedOn}}
Reactie plaatsen
Reactie wijzigen